Kontorsflytt - Örebro Flyttningsbyrå

Att flytta kontoret kan kännas som ett helt företag. Bara lugn, det är där Örebro Flyttningsbyrås kompetens och erfarenhet kommer in.

Tillsammans med er planerar vi flytten så att minsta möjliga avbrott sker i er verksamhet. Många väljer därför att lägga flytten kring en helg, tors-sön eller fre-mån, vilket inte är det billigaste alternativet, men ofta det smidigaste.

Vi börjar med att göra en besiktning så att vi kan bilda oss en uppfattning om uppdragets storlek. Sedan diskuterar vi med er vilka av våra tjänster som ska ingå i uppdraget, exempelvis:
  • Packning, gäller även arkiv, förråd etc.
  • Demontering av kontorsmöbler samt märkning av dessa.
  • Lastning och transport (ingår alltid)
  • Lossning på nya adressen (ingår alltid)
  • Uppackning
  • Montering av kontorsmöblerna som vi placerar efter era önskemål

När vi skaffat oss en uppfattning om uppdragets omfattning lämnar vi en offert som ska godkännas av er. Vi utför ett flertal företagsflyttar per år. Vår personal är med andra ord väl förtrogna med rutinerna.

Tips och råd inför flytten hittar du här.